مزایا و معایب دستگاه استوک چیست ؟
نوشته شده توسط : ساحل

مزایای اصلی این دستگاه ها، بها ارزان و پسندیده بودجه افراد می باشد به طوری که می طاقت گفت شما میتوانید یک وسیله برقی که نیاز های شما را تامین می کند همراه با بوجه خویش خریداری نمائید .این تفاوت در مینیمم ترین حالت از چند برابر آغاز می شود و گاه به ده ها برابر می رسد یک دستگاه استوک به قیمت واقعی 2 میلیون تومان احتمالا بها آکبند آن 6میلیون تومان به بالاست و گاه به 20 میلیون هم می رسد.

خدمات حفاظت و تعمیرات این دستگاه ها توسط شرکت سازنده اتمام میگیرد . به طوری که می طاقت گفت زمانی که شما جنس را می خرید (دستگاه کپی )خدمات و هزینه نگهداری آن را پرداخت نموده اید ( به استثنای تونر ومواد مصرفی ) هر تکه ای عمر تعریف شده خویش را دارد مطابق جدول تعریفی تکنسینهای فنی کمپانی منتظر ویرانی دستگاهها نمی مثل هر تکه ای را بهنگام یا قبل از به آخر رسیدن عمر آن عوض میکننداین دستگاهها پس از جمع آوری دوباره باره مرور قرار میگیرد اکثر قطعات معیوب آن عوض می شود با یک سری مواد مصرفی نو (درام – تونر) آماده فروش به سایر کشورها بعنوان یک دستگاه استوک می گردد .

چرا بها یک دستگاه استوک راستین ارزان است ؟
1- امروزه بازار کالاها دست دوم یا همان استوک بسیاردارغ است به طوری که بسیاری از دلالان بزرگ مخصوصا در مملکت های امارت و ترکیه بدون مراحلی که در بالا گفته شده کالاها را خریداری می کنند .یعنی این دلالان با مراجعه سر راست خود به بانکها و ادارات… و فروشندگان رده 3 در کشورهای پیشرفته اقدام به خرید دستگاه دست دوم میکنند به قیمت بسیار ارزان کرده و آنها را بعنوان دستگاه استوک می فروشند … چنین دستگاهی بطور طبیعی موجبات نارضایتی مصرف کنندگان خواهد شد

2- گاهی در یکسری از مغازه هاو کمپانی ها که در زمینه خرید و فروش استوک فعالیت دارند جنس ایرانی را به اسم اروپایی به افراد غالب می کنند به طور نمونه با نام استوک اروپا به خریداران عرضه می شود طبیعی است که در چنین حالتی خریدار آن متضرر و کاملاٌ توان راضی خواهند بودپس عیب اصلی یک دستگاه استوک تشخیص یک دستگاه استوک با یک دستگاه کار کرده و حتی اوراق است.

چرا استوک
کالای استوک با کالای دست دوم که زیاد از آن پیشه کشیده است و از نفس افتاده و به اسم کالای استوک روانه بازار شده است زیاد متفاوت است . همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد با پروا به نوسانات بازار ارز در ایران فروش ابزارها دست دوم یا استوک بسیار داغ شده است مخصوصا بازار لپ تاپ ها و قطعات کامپیوتری که از حساسیت ویژه ای برخوردار است . لپ تاپ ها و قطعات کامپیوتری جزء گران قیمت ترین کالاهای بازار شناخته می شوند و به علت اینکه بسیاری از امور روزمره ی افراد به این کالا ها ارتباط دارد جزء کالاهای بنیادین می توانند دسته بندی شوند .

از طرفی استوک کالاهای مشارالیه شده با آکبند آن در کارآیی و کیفیت هیچ تفاوتی ندارند و تنها قیمت زیاد مناسب تری را دارند . به همین علت بسیاری از کسان ترجیح می دهند که هنگام خرید این طور اجناس نوع استوک آن را خریداری نمایند و با پرداحت خرج ی بسیار کمتری یک دستگاه مقبول و کاملا مانند آکبند تهیه کنند . اما نکته ی بنیادین اینجاست که کالاهای استوک را از کجا باید خریداری کرد و چگونه اطمینان پیدا کرد که دستگاهی که برگزیدن کرده ایم استوک است و با دستگاه کارکرده و اوراقی تفاوت دارد .

قیمت قطعات دست دوم کامپیوتر

لپ تاپ استوک بخریم یا نه
واژه استوک برای لپ تاپ احتمالاً بسیار باشد به این معنی که شدنی است این لپ تاپ برای مدت 10 روز پیشه کرده باشد و بدون هیچ دلیلی مرجوع شده باشد به همین عنوان شرکت آنها را در لیست محصولات استوک جای گذاری می کند .اصلی ترین علت خرید لپ تاپ ها قابلیت حمل آن هاست چرا که با وجود بدنه ی سبک و نازک شما می‌توانید به راحتی تقریبا کل جا آن ها را به اتفاق خویش ببرید . از طرفی سایر یک کامپیوتر رومیزی به به اتفاق کیس، مانیتور، صفحه کلید و ماوس فضای زیادی را اشغال می کند درصورتی که لپ تاپ ها علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می کنند شما می توانید پس از استفاده ، آن ها را در هرجایی نگهداری کنید .نظرات در باره لپتاپ استوک نزدیک در یک مقیاس می باشد اما الویت خرید، از شرکت های معتبر در این گویه می باشد.

شما می توانید تجربه خرید لپ تاپ استوک را با شرکت نخست اسوتک داشته باشید . لیست محصولات کمپانی نخست اسوتک دربرگیرنده : لپ تاپ استوک لنوو ، لپ تاپ استوک دل ، لپ تاپ استوک اپل ، لپ تاپ استوک اروپایی و در ضمن لپ تاپ استوک ایسوس را از فروشگاه استوک اول، به اتفاق با ارزان ترین قیمت ها خریداری نمائید.

سخن پایانی
دستگاه های استوک را از کمپانی های معتبر و مورد اطمینان جاسازی نمائید و دستگاهی را خریداری نمائیدکه بازپسین وارد بازار استوک شده است و دست دلالان هنوز به آنها نرسیده است. یک شرکت معتبر حتما به اندیشه آتیه و آینده خویش می باشد و نمی خواهد که با فروختن دستگاه معیوب مشتری خویش را از دست بدهد به همین انگیزه نهایت سعی خود را می کند الی جنسی که به دست مشتری می دهد تندرست باشد و مشتری خوشنود باشد فقط به قیمت آنها دقت نمائید لغایت بیش از قیمت راستین آن پرداخت ننمائید.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: